Mi, nők, hétköznapi Bridget Jones-ok

Hétköznapi Bridget Jones-ok

Hétköznapi Bridget Jones-ok

Orvosi felügyelet..

2016. február 03. - hetkoznapibridgetjones

Sziasztok!
Nos:sok mindennel próbálom elterelni a gondolataim és agyondolgozni magam, ami hellyel-közzel megy is, de sajnos a szervezetem nem így gondolja.
Ez volt a 3. éjszaka, hogy 5 perc, nem sok annyit sem aludtam, pedig mindent megpróbáltunk. Tegnap már drága kersztlányom vígasztaló ölelése sem volt elég.

A nem alvást még elviselném valahogy, de a lázat kevésbé. Nem tudom mit csináljak. Kezdek nagyon kétségbe esni. Ezen más nem tud segíteni, csak én. Ma azt mondta a doki, hogy ez így nem mehet tovább és ha így folytatódik csúnya végem lesz, nagyon hamar. Minden kijön belőlem, amit ennék.

Úgyhogy ezért a hallgatás, a gondolataim ugyanott járnak és jobban fáj a lelkem mint valaha...főleg, hogy senki le se szarja, mi van velem, pedig amikor baj volt, én ott álltam. Mindig.
Próbálok majd írni, legyetek rosszak.

U-i. az emailekre, ha megengeditek majd akkor válaszolok, ha jobban leszek. Ha.

A bejegyzés trackback címe:

https://bridgetjones.blog.hu/api/trackback/id/tr498356678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása