Mi, nők, hétköznapi Bridget Jones-ok

Hétköznapi Bridget Jones-ok

Hétköznapi Bridget Jones-ok

Költözés

2016. február 21. - hetkoznapibridgetjones

Drágáim!

Nyugi! Nem haltam meg. Viszont, mivel sok olyan kislány és ismerősei olvassák ezt a blogot, akik betolakodnak a magánszférámba, véleményt fomrálnak és az én drága Dantesemnek mondanak szépeket rólam és előszeretettel hivatkoznak az itteni írásaimra, és mivel ÉN nem vagyok olyan mint ők és nem avatkozom közbe, ezért a blogot költöztetem, mert amiket írnék abból nagy hisztik lennének és nekem abból semmi hasznom :D
Aki kéri, privátban megírom neki, hogy mi az új blog címe, Dantes meg úgyis tudja, ha az utolsó autós élményeinkre gondol :)
Nem mondom azt, hogy nyugaton a helyzet változatlan és nagyon sok minden történik, de most a nagymamám állapotával vagyok leginkább elfoglalva.
Köszönöm a sok biztatást, igazán hálás vagyok nektek, ismeretlenül is!
Puszi
Grace

A bejegyzés trackback címe:

https://bridgetjones.blog.hu/api/trackback/id/tr238407806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása